Ucz się z domu programowania

OD ZERA DO PROGRAMERA

Rozpoczęty nabór na rok 2021/2022

Zapisz się na zajęcia
hero

Dlaczego my?

CyberFun — to więcej niż szkoła programowania. Naszym zadaniem jest przygotować dziecko na przyszłość i nauczyć go jak czerpać radość z nauki.

Zapisz się na zajęcie próbne
Dlaczego my
Why us
Why us

Dlaczego Python?

Python to jeden z najpopularniejszych języków programowania, często polecany jako pierwszy do nauki. Wynika to z faktu, że jest on nie tylko prosty do nauczenia, ale zarazem przejrzysty, intuicyjny i naturalny. Kod Pythona czytasz jak książkę po angielsku.

Kurs oparty jest na metodzie „Kolba”, czyli „nauczanie przez doświadczanie”. Oznacza to, że podczas zajęć instruktorzy niczego nie tłumaczą. Całość nauki oparta jest tylko na praktyce. Powoduje to, że najmłodsi uwielbiają nasze zajęcia.

Rozwija logikę i inteligencję
Rozwija logikę
i inteligencję
Why us
Uczy samodzielnego
rozwiązywania
problemów
Why us
Pokazuje jak
szybko się uczyć
Why us
Obiecujący
zawód


Czego nauczy się twoje dziecko?

W oparciu o ciekawe projekty zostaną omówione zagadnienia:
Typy Danych
Jak sterować przebiegiem programu?
Zmienne
Czym są i na czym polega ich widoczność
Pętle
Praktyczne zastosowanie pętli for i while
Wyrażenia Warunkowe
Jak sterować przebiegiem programu?
Funkcje
Jak je tworzyć i jak wpływają na czytelność kodu?
Programowanie Obiektowe
Na czym polega myślenie obiektowe?

Podczas kursu omawiana zostanie nie tylko semantyka języka, ale instruktorzy ponadto zwracają uwagę na praktyki dobrego pisania kodu. Omówione zostaną takie zasady programowania jak DRY, KISS, SOLID oraz omówione zostaną najważniejsze wzorce projektowe. Już po kilku godzinach wspólnej pracy z prowadzącym, uczestnicy będą wiedzieli jak stworzyć własną grę, obsłużyć interakcje z myszką i klawiaturą a nawet jak stworzyć własną rozgrywkę wieloosobową przez internet. Przy wykorzystaniu zewnętrznych bibliotek podczas zajęć stworzone zostaną takie projekty jak sytem automatyzacji do platformy Instagram, konwerter dźwięku na tekst czy też wykrywacz twarzy na zdjęciach. Projekty zostały przygotowane w taki sposób by były łatwe do zrozumienia nawet przez najmłodszych programistów a zarazem podkreślały możliwości i potencjał tkwiący w technologii Python.

Podstawowe Informacje

Od 11 do 16 lat

30 zajęć

Raz w tygodniu

Harmonogram zajęć

Kurs został podzielony na 6 głównych modułów, podczas, których zostaną przedstawione różne aspekty programowania.

Wprowadzenie

  • Zapoznanie ze składnią języka
  • Podstawowe typy danych
  • Pętle, Funkcje Warunkowe, Funkcje

Space Invader

  • Sterowanie za pomocą klawiatury
  • Ładowanie grafik i dźwięków do gry
  • Programowanie obiektowe

Flappy Bird

  • Sterowanie za pomocą myszki
  • Generowanie nieskończonej planszy
  • Dodanie elementów losowych

TimberMan

  • Tworzenie animacji
  • Systemu wykrywania kolizji
  • Zapisywanie wyników w sieci

PackMan

  • Programowanie decyzyjności duszków
  • Tworzenie poziomów trudności
  • Tworzenie trybu multiplayer

Platformówka

  • Omówienie wzorców projektowych
  • Obsługa grawitacji
  • Tworzenie zapisy stanu gry

Co nas wyróżnia?

Nie proponujemy zakupu filmów instruktażowych dzięki którym można uczyć się samemu. To my nauczymy Twoje dziecko programować. Dzięki małym grupom nasi instruktorzy mogą poświęcić czas każdemu dziecku z osobna. Nasi mali programiści mają też śmiałość zadawać pytania, a także dzielić się swoimi pomysłami.

Zapisz się
about
shape

Cennik

50 zł

Cena przy wykupieniu pakietu 30 zajęć

60 zł

Cena przy wykupieniu pakietu 10 zajęć

80 zł

Cena przy płatności miesięcznej